پرترددترین هتل های آنتالیا
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل سندر آنتالیا

 هتل سندر 5 ستاره در آنتالیا بنا شده است. این هتل زیبا در کناره دریای مدیترانه قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی از هتل تنها 80 متر تا ایستگاه اتوبوس، تا فرودگاه یازده كیلومتر و تا دروازه ی هادریان ۱٫۳ کیلومتر فاصله دارد.گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی را سپری می کنند.

امکانات اتاقها:

هتل سندر از ۱۵۶ اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها رنگ آمیزی آن شاد هستد و مطابق با سلیقه مسافران است .تمامی اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر سیستم تهویه مناسب، تلویزیون ،بالکن اختصاصی رو به طبیعت، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته و... می باشد. این هتل ۵ ستاره بهترین اقامتگاه برای گردشگران تور آنتالیا می باشند .

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا و حمام ترکی ، نگهداری کودکان،صرافی،مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و زمین بازی ویژه کودکان و.... مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوشی داشته باشند. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

 

 هتل گرند پارک لارا  هتلی بسیار مدرن در منطقه لارا آنتالیا است . این هتل 5 ستاره که با کناره اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد و فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.

این هتل شیک دارای 896 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون آن به روز است.اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... گردشگران تور آنتالیا با اسکان در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا:

حمام ترکی ، سونا ، سالن بدنسازی ، ماساژ ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان در مرکز SPA هتل ، آکوا پارک با چهار سرسره آبی ، تیم انیمیشن با برنامه های سرگرم کننده ، اینترنت ، بیلیارد ، اتاق بازی کودکان ، پینگ پنگ ، بدنسازی ، دارت ، ماساژ ، اتاق کنفرانس ، دوچرخه و سه رستوران ترکی ، چینی و ایتالیایی ... گردشگران تور آنتالیا در این هتل سفر خوشی  را سپری می کنند.

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا در کناره کنیالتی آنتالیا قرار دارد.این هتل زیبا در سال 2009 بازسازی شد و بخاطر موقعیت مکانی خوبی که دارد دارای چشم اندازهای زیبایی می باشد.فاصله این هتل 5 ستاره  تا مرکز شهر ۱٫۵ کیلومتر،فرودگاه با ماشین ۱۵ دقیقه می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

این هتل از  290 اتاق مدرن تشکیل شده که تمامی اتاق ها  بالکن اختصاصی دارد.

اتاق ماه عسل،اتاق ویژه معلولین،6 رستوران،4 تریا،استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت,پیست دوچرخه سواری,سالن همایش,باشگاه بیلیارد,زمین تنیس,سالن زیبایی و... آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

جهت خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا پیمان دارد. این هتل لوکس در سال 2005 در زمینی به مساحت 72 هزار متر افتتاح شده است و  تا دریای مدیترانه 500 متر، فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر و تا مرکز شهر 27 کیلومتر فاصله دارد.هتل رویال وینگز از 457 اتاق برپایی شده و  طراحی اتاقها مدرن چوبی است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع،بالکن اختصاصی رو به طبیعت و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پارک آبی ، 9 سرسره آبی ، یک استخر با موج مصنوعی،استخر کودکان،رستوران ( انواع غذاهای چینی،ترکی، ایتالیایی و دریایی)،کافه،بار،حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی، جکوزی، ماساژ ، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، واترپلو، تیراندازی با کمان و بولینگ در دسترس گردشگران تور آنتالیا  است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 





:: موضوعات مرتبط: هتل های آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور ترکیه آنتالیا , قیمت تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: